(Med bakgrunn som skuespiller og 15års erfaring med foredrag, workshop, 1-1 trening, vet jeg akkurat hvordan du kan øke virkningen din på kort tid)
Må du holde en (viktig) presentasjon...
... en, pitch, en tale eller foredrag?
...eller vil du rett og slett bli bedre!
...føler deg mer komfortabel og selvsikker (på scenen)?
Eller vil du viter mer om...
Hvordan holde en inspirerende presentasjon?
Hvordan starte en presentasjon?
Hvordan håndtere nervøsitet?
Hvordan få oppmerksomheten (tilbake)?
Hvordan bruke hendene?
Hvor skulle du står/ hvordan beveger seg i en presentasjon?
Hvordan bruke stemmen/språket/kroppsspråket?
Hvordan avslutte en presentasjon?
...og så masse mer...
Det handler om suksess!
Hvorfor lykkes noen mennesker bedre enn andre?
Hvorfor er noen et salgsgeni – mens en annen strever uten å oppnå de samme resultatene?
Hvorfor kommer noen tilsynelatende overens med alle, mens en annen person utløser negative reaksjoner hos de fleste?
Hvorfor framstår den ene som et ledertalent, mens kollegaen sliter med å bli akseptert?
Øk din sosial kompetanse og dermed suksessen.
"Insgihts"-modellen hjelper deg til å finne ut hvilken atferdstype den respektive samtalepartneren er og hvilke forventinger han/hun har...
Hvordan finne en likevekt mellom arbeidsliv og fritid?
I praksis er det en metode for å sørge for at karriere, familie, jobb, fritid, stress og avslapning er likeverdige i hverdagen og danner grunnlaget for et sunt og lykkelig liv.
Hva skjer når disse tingene ikke er balansert?
Ifølge en undersøkelse fra "Det europeiske arbeidsmiljøorganet" er høyt blodtrykk, depresjon, metabolismeproblemer, alkoholisme og muskelskjelettlidelser de vanligste langtidskonsekvensene av stress.
Kroppen bør være din høyeste prioritet, helsen er din viktigste ressurs.
Hvis du blir syk, kan du ikke yte ditt beste, og det medfører at du mister verdifulle arbeidsressurser og gleden i det du gjør.
Teambygging, kick-off, konflikhåndtering, outdoor eller
et tema du har lyst på:
La oss snakke om det!